Program podrške zaposlenima
Koliko zaposlenih u današnje vreme može da kaže da firma u kojoj rade ima sluha za njihove probleme i da brine o njima? Naši zaposleni to mogu.
ZeromaX clean, 14.03.2011.
U današnje vreme u najvećem broju slučajeva kada se zaposleni obrati svom šefu za pomoć dobije odgovor da je kriza, vremena su teška i da firma nema mogućnosti da mu pomogne. Mi smatramo da je za zdrav razvoj jedne firme neophodno da firma zajedno sa svojim zaposlenima rešava njihove probleme i da im pomogne da poboljšaju kvalitet života.
Osmislili smo program podrške zaposlenima koji se već godinu dana uspešno realizuje. Svaka podrška se sprovodi ciljano i zasnovana je na prethodnoj konsultaciji sa zaposlenima i njihovim nadređenima jer se uzima u obzir i zalaganje i lično anagažovanje zaposlenog. Tako smo prošlog meseca dodelili: naočare za vid, drva za ogrev, zamrzivač.
Ovakav program smatramo investicijom a ne troškom jer zajedno sa zaposlenima izgrađujemo odnos poverenja i lojalnosti, što se odražava na povećanje naše produktivnosti i na postizanje uspešnih poslovnih rezultata.